Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 8 Αυγούστου 2014

* ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΑ ΓΟΥΟΝΤΕΡΤΖΕΪΛΑΔΙΚΑ *

Η προσπάθεια καθημερινής αντιπληροφόρησης και αποδόμησης της πραγματικότητας που θέλουν να μας επιβάλουν, την οποία επιχείρησα μέσω των φωτομοντάζ μου τα τέσσερα τελευταία χρόνια έφτασε δυστυχώς στο τέλος της.
Δίνοντας όλη μου την ενέργεια σε έναν άνισο αγώνα απέναντι σε ένα γιγαντιαίο σύστημα επιρροής και κατεύθυνσης της κοινής γνώμης από τα συστημικά μμε έχασα. Αλλά δεν ηττήθηκα. Γιατί δεν πρόδωσα ποτέ τα πιστεύω μου, ούτε όταν χρειάστηκε να απολυθώ πριν 1,5 χρόνο επειδή δεν συμφώνησα να υπογράψω μια νέα σύμβαση που θα με έκανε "ανταγωνιστικό" σκλάβο, ξέροντας ότι με περιμένει η ανεργία με ανοιχτές αγκάλες. Δεν το έβαλα κάτω ούτε τότε και συνέχισα με την ίδια  αποφασιστικότητα να διακωμωδώ τις προσπάθειες των πολιτικών να εδραιώσουν αυτό το απάνθρωπο πολιτικό μοντέλο που έχουν ήδη καταφέρει σε έναν μεγάλο βαθμό. Και για μένα είναι μεγάλο πράγμα και αποτελεί μεγάλη δικαίωση αν κατάφερα να σφραγίσω την ανθρωπιά και την λογική μέσα σε έστω έναν από τους αναγνώστες μου. Και νομίζω ότι το κατάφερα με το παραπάνω.
Όμως, η οικονομική μου κατάσταση δεν μου αφήνει περιθώρια να συνεχίσω αυτή την προσπάθεια. Ο επόμενος μήνας θα με βρεί πάλι χωρίς δουλειά, με μηδενικά έσοδα, αλλά επιπλέον και χωρίς τηλεφωνική σύνδεση.
Ένας τρόπος για να μην εξαφανιστεί αυτή η σελίδα είναι να καταφέρω να βρω μια δουλειά που θα μου επιτρέπει να χρηματοδοτώ μόνος μου την σελίδα όπως έκανα τόσο καιρό (όποιος έχει να προτείνει κάποια εργασία που θα του φαινόμουν χρήσιμος είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτος στο να με "ενοχλήσει").
Ένας άλλος τρόπος να βοηθήσετε -όλοι όσοι εκτιμήσατε αυτή τη προσπάθεια και έχετε την δυνατότητα- είναι με μικρές δωρεές ώστε να εξασφαλιστεί η λειτουργία της σελίδας, οπότε όποιοι νομίζετε ότι μπορείτε να βοηθήσετε στείλτε ένα μήνυμα στη σελίδα Wonder Jlaw 3 ή στείλτε email στο wnderwall@gmail.com .
Δεν ξέρω τι άλλο να γράψω, σας ευχαριστώ όλους, παλιούς και νέους φίλους της σελίδας. Ραντεβού στα ΓουοντερΤζέιΛάδικα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου